Pages

Tuesday, September 28, 2010

saya hanya mampu senyum..=)


Dunia ini adil.
Dulu saya pernah sakitkan hati awak sbb kesalahan yg saya buat.
Tp pada masa tu saya tak salahkan awak sbb awak marahkan saya.
Sebab saya tau, satu hari nanti, awak akan faham perbuatan saya ini.
Sebab saya tau, kalau awak d tempat saya, awak pun akan buat benda yg sama macam saya.
Saya hanyalah minority.
Jadi saya diam bila saya dituduh yg tidak baik.
Tapi sekarang.
Awak sedang melakukan benda yg sama mcm saya buat dulu.
Saya tak marah.
Saya takkan marah.
Sebab saya tau kenapa awak buat mcm tu.
Sebab saya tau prasaan terhimpit dan d himpit.
Sebab saya tau perasaan d kutuk atau d hina.
Saya tau sebab saya dah rasa semuanya.
Saya tak nak awak rasa apa yg saya rasa.
Jangan d halang perasaan itu.
Tunjukkan saja.
Saya takkan marah.
Tapi saya nak awak tau.


Dunia ini adil.

http://www.emocutez.com
sampai cni saja utusan saya pd hari ni. bubye!

0 comments:

Post a Comment